piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs

TDA Teiksma dižkoncerts „Ceļā uz deju svētkiem”


Pirmo reizi skatījos TDA Teiksma dižkoncertu no malas. Pirmās emocijas – prieks, ka esmu Ķīpsalā, ka redzu nu jau izbijušos „cīņu” biedrus, ka varam pasmaidīt viens otram, aprunāties, pasmieties, ka varu iesiet kādu banti, piespraust saktiņu, pielīmēt skropstas... esmu savējā :)
Mans pirmais jautājums jau kā skatītājam bija – vai mēs, Teiksma, vienmēr koncerta sākumu tik ļoti kavējām. Laikam jau nē, jo šoreiz, kā vēlāk uzzināju, bija kāds ČP, bet tas lai paliek teiksmiešu ziņā.
Koncertu noskatījos ar smaidu sejā. Man ļoti patika Teiksmas studija un viņas sniegums. Malači, ne velti viņi pēc skates rezultātiem B grupā ir pirmie Latvijā. Teiksmas bērniņi fantastiski, bet bērni uz skatuves vienmēr ir fantastiski. Teiksmas vidējie – uz viņiem varu daļēji skatīties tikai ar smaidu, jo te jau iezogas vērtējums par deju svētku repertuāra dejām (kā nekā pati dejoju vidējos). Savukārt Ērgļa „Vai domāju, vai cerēji” ir super jautra deja. Īsts teātris uz skatuves. Un jā... tas ir Teiksmas un Ērgļa gars un spars.
Nu un tad jau Teiksmas pamatsastāvs. Vēl joprojām gribas teikt – manējie :) neesmu redzējusi labāku izpildījumu „Sasatiku puisīti” par Teiksmas. No malas laikam nebiju lāga redzējusi, bet ļoti patika „Medņevietis”. Nu jā... „Kungi mani karā sūta”, ehhhh... šo deju laikam paspēju nodejot tik pāris koncertos, par šo gan man bija tā mazliet žēl, ka tik maz esmu to dejojusi un turpmāk redzēšu tikai citu izpildījumā. Bet tas tik tā, lai būtu beidzot arī par ko pažēloties ;)
Tas, ko varu vēl pateikt pēc šī koncerta – Teiksmieši tiešām izliek sevi visu uz skatuves, prieks skatīties.
Gaidu nākamos koncertus!

Nav komentāru: