pirmdiena, 2010. gada 26. aprīlis

Jaunībai 65

Vai zināt, kā tas ir dejot no visas sirds, ar pilnu atdevi un ar lielu prieku un sajūsmu? Es zinu - tas ir SUPER. Uz īpašas emociju stīgas pagāja viss TDA Jaunība 65 gadu jubilejas koncerts.
Mūsu pirmā tikšanās jau bija janvāra beigās. Cik labi bija atkal satikt vecos dejotājus, ar kuriem ir pavadīts kopā tik daudz laba laika – koncerti, ballītes, pirtis, deju svētki, studentu dziesmas un tosti, kāzas un ķekatas...
Šo sestdien koncerts. Ehhh... es vēl joprojām smaidu. Gāju uz darbu un smaidīju. Garāmgājēji droši vien domāja, ka tā gan ir traka – pirmdienas rītā smaidīt. Bet kā, lai nesmaida?

Koncerta pirmajā daļā dejoja tagadējā Jaunība. Bet otrā daļa bija mūsējā, pārsvarā veco dejotāju. Iedomājieties 6 sastāvi, katrai desmitgadei savs – sākot no 60to gadu dejotājiem līdz tagadējiem.
Tā kā man ļoti patīk dejot un pamanos ielīst ļoti daudz kur, tad man „gadījās” dejot 4 dejas. Un protams, protams, katrai dejai savs tērps. Sen nebiju tādos tempos pārģērbusies. Otrās daļas pirmā deja „Kam ir gaiss” – mugurā gandrīz pilns tautiskais tērps. 3 dejas starpā un aiziet „Zēns paņēma līgaviņu” – te no tautiņtērpa ne vēsts – bikses, tops, citas zeķes, mati ar bik jāpārtaisa. Nu tad – viss nost un nākamais atkal virsū un aiziet atkal uz skatuvi. Super, super.

Kopā mūsu ir daudz - pāri par 100
A pēc koncerta... balle ar koncertu dejo ar Jaunības zvaigzni. Vadītāji un žūrija visai Latvijai jau zināmie Jaunības 80 gadu dejotāji – Jana Duļevska un es teiktu ... Krauze. Žūrijā – Ponomarjovs , Šmite, Kivlenieks, Ufo. Visi priekšnesumi tika vērtēti – bija sulīgi steiki, izvirtīga gatve, muguras, muguras, pirkstgali un pēdas, žūrijas uzpirkšana, mans brīnās, malači, malači utt. utjp.

Pēdējie ballētāji no Jelgavas kultūras nama izgāja ap pussešiem rītā. Nu ko lai saka – tuss kā vecajos labajos laikos.


Tiekamies Jaunības 70 gadu jubilejā pēc 5 gadiem!

Foto: Wilx

Nav komentāru: