otrdiena, 2008. gada 6. maijs

Indijas vīzas (I)

Tā kā bija zināms, ka Indijas vēstniecība 2 dienas būs LV, es un ASh devāmies pārbaudīt, kā tad būs – dabūsim vīzas, nē, tagad vai vēlāk, kas vēl vajadzīgs. Jau 2.maijā vakarā aizpildījām interesantā pieteikuma formas, izdrukājām. Gribējām vēl arī paņemt no mana darba avio biļetes uz Katmandu, bet kas tev to ļāva, pienākot pie darba durvīm, es uzzināju, ka nemaz netieku darba telpās (lai gan teikts bija, ka savā kabinetā Jūs tiksiet, ha ha ha). 3.maijā no rīta jau laicīgi ieradāmies Hotel de Rome. Ilgi nenācās gaidīt, tikai 2 dāmas un tad jau mēs ar saviem jautājumiem varējām apbērt Indijas vēstniecības pārstāvjus. Pat vēstnieks (es tā domāju, ka tas vecākais bija vēstnieks) mums pievērsās, lai gan tajā brīdī bija aizņemts ar savu tautiešu pasēm.

Vīzas mēs nedabūjām - vēl par agru. Tūristu vīzas izsniedz uz Oktobri, bet tas ir par pāris dienām pa maz (atgriežamies mēs 6.novembrī). Uzzinājām, ka varam ņemt arī tranzītvīzu (kas ir lētāk) un ka uz kaut kādām stundām (neatceros cik) ar to tranzītvīzu varam pat iziet Deli. Ja mēs pareizi sapratām, tad tranzītvīza ir derīga 3 mēneši, lai gan web-ā ir rakstīts 15 dienas. (Transit VISA - (Not for tourist purpose) - 15 days from date of ISSUE (Single/Double entry)). Tagad mans čujs saka, ka tranzītvīzu mēs ņemt nevarēsim.

Iespējams, ka Indijas vēstniecība septembrī būs vēlreiz LV, tā viņi teica.Nu... sekos līdz info webā http://www.indianembassy.se, ja nebūs, tad kārtosim vīzas caur kādu tūrfirmu vai sūtīsim pases paši.

Nav komentāru: